JAG KAN

Nu är det bestämt - den första augusti blir det verkligen av! Jag har äntligen någonting att se fram emot, kämpa för, ett mål att nå. Det som faktiskt behövs för att en knepig liten tösabit som jag ska fungera ordentligt.
Jag är antingen eller. Antingen så glad att det spritter i hela kroppen eller så har jag hela världen på mina axlar. Ingen mellanmjölk här inte!

Fast vem sa att man måste vara på ett visst sätt egentligen? Vem sa att man måste vara perfekt för att livet ska trampa vidare och bli som man önskar? Jag tror inte på någonting sånt. Jag är ett livs levande bevis på att man kan göra precis tvärtom - och ändå vara riktigt, riktigt lycklig.

Igår när jag satt och grinade så att snoret rann bestämde jag mig för att åtminstone försöka. Jag ska försöka att vinna över mina hjärnspöken om att jag inte kan. Jag kan allt om jag så vill! Jag kan få andra att skratta, jag kan vara ensam med mig själv och tycka om det, jag kan strunta i om någon slänger en taskig kommentar i mitt ansikte. Och jag kan fan ha ett 9 till 5 jobb utan att låta mina berg-och-dalbaneliknande dagar gå ut över det.

Hör ni det allihopa? Och vet ni varför? För att jag vill.


Kommentarer
Postat av: louise

va gullig du är!

jafast vore ju bäst i sovrummet, jag älskar ju lila, & min säng passar där haha ;)

men ´kul för er klart ni ska ha den!

jag & daniel visste inte vad som skulle hända efter hans hockey säsong. det lag han spelar i, där bor han liksom.



det är ju så mysigt här!

vi har iaf tagit väl hand om det åt er :)

<3

/ Louise

Postat av: louise

precis jag & mitt harem haha.

jag får hitta ett nytt harem :)

Ja vore supertevlligt! bara att bjuda över oss ;)

sitter redan nu & kollar lägenheter finnshur många fina som helstju! men så dyyyyrt!



jasså du såg när dom kom lunkandes ;)



hälsa anita:)

KRAM

2010-01-07 @ 22:29:59
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: jenny

vad är det du har och se fram emot den första augusti? :)

2010-01-07 @ 23:32:51
URL: http://jennykl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback