ARRIVEDERCI!

Jag funderar fortfarande. En ny era i mitt liv är på väg att ta fart. En ny brödskiva, som min mamma skulle uttryckt sig. (Obs! Internt!) Men jag har faktiskt bestämt mig nu och tro det eller ej men det är ett svårt beslut. Hur töntigt det än låter.

Det är dags att lägga den här bloggen bakom mig. Kanske göra en ny, kanske inte. En blogg med mer Elin och mindre ELIN, om ni förstår hur jag menar. En nedtonad version.

Den här sidan har hängt med sen jag var 16 år och även fast allt gammalt har raderats finns lite av den känslan kvar. Mycket av det följer efter som någon skugga även idag.
För hur många bryr sig egentligen om att jag har haft mina helvetesdagar? Att jag ibland känner mig ful vad jag än tar på mig? Nog finns ni men jag känner inte er alla. Verkligen inte.

Kanske känner någon igen sig i vad jag skriver om hur det är att vara Elin, 19 år, Uppsala. Kanske gottar sig någon i mina dippar och skrattar rått när det skiter sig.
Jag vet inte. Och ska jag vara ärlig så bryr jag mig faktiskt om det. DET är vad som grämer mig. Att det som är mitt innersta gäller mig och ingen annan förutom personerna jag älskar. Och så ska det få vara.

Nu ska jag fira 15 månader med min fina pojkvän och gratulera svärmor som fyller 49! Nästa gång vi hörs blir det på en ny plattform. Samma gamla Elin men med lite mindre bokstäver.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Naje, vad ska jag nu läsa? Kan du inte ha en hemlisblogg, lösenskyddad, just for meee? Hihi. Pussen.

Postat av: Elin

2010-01-13 @ 16:01:40
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha SOM OM jag faller för smicker.......... Jag ska göra en ny blogg när jag orkar hitta på ett namn och någon bra sida! Lovar!

2010-01-13 @ 16:02:57
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: elin

nooooooo. jag läser alltid din blogg :( nu blev jag lite ledsen här. vi pratar ju knappt och det här är enda sättet för mig att hänga med i ditt liv.. stalker haha nej men :(

2010-01-14 @ 19:47:27
URL: http://neonljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback