JULAFTONS STRESS

En vecka kvar till julafton!
Jag känner mig ganska lugn men vet att det kommer bli stressigt som sjutton. Den tjugotredje är det uppesittarkväll och övernattning hos mamma och Roger. Bingo lotto är grejen. Simon får säga vad han vill (även fast jag tror att han gillar det).

Det ska flängas fram och tillbaka till farfar i Karlholm på morgonen och sen tillbaka till farmor i Uppsala innan klockan 14:00. Då väntar Simons släktingar ute i Fjuckby. Mot kvällen ska vi vidare till min släkt i Luthagen.
Det blir ungefär 23 mil allt som allt. Gulp.

Ikväll tänker jag göra pepparkakshus och klä julgranen vad pappa eller någon annan än säger. Jag vill ha julstämning!


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Hej! Man kan väl säga att det är hälften oseriöst och hälften seriöst. Men om du undrar hur jag tänker, så tänk typ Edward Cullen i Twilight!

Postat av: Elin

Haha jaså, då är jag med. :) Jag trodde att ni satt och dreglade efter emos och såna där ledsna småkillar som knappt ser någonting för luggen.



Jag menade absolut inte att vara elak om du tog det så när du tog bort inlägget! Kram!

2009-12-17 @ 13:51:13
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback