ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

En liten ljuspunkt i min sjuka tillvaro: Snö! Massvis utav snö!

I natt hade jag feberfrossa och höll på att frysa ihjäl. Trodde jag. Simon fick halvt lägga sig över mig och ha båda våra täcken över oss men inte ens det fungerade. Stackarn, han måste ha tyckt att det blev väldigt varmt.

Igår fyllde Lina 22 år. Jag och Simon hade varit asluriga och köpt ett lite dyrare linne till henne som hon önskade sig. Tji fick vi. Simons föräldrar hade varit lika smarta och köpt exakt samma linne, fast i en storlek större.
Jag frågade Simon ifall han visste om det här. Det gjorde han ju såklart inte. Jag är så dum ibland..

Nu ska jag öva på att bli frisk och ringa till mamma. Hon i sin tur har övat på att tycka synd om mig på bästa sätt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni två är bara för söta! :)

2009-12-15 @ 11:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback