GOD JUL!

Julafton imorgon! Jag går runt och myser hela tiden. I morse hade älskade Simon gjort frukost när jag kom upp i köket. Dukat fram te och SINKMACKOR med senap! Jag älskar julskinka. Så satt vi där och kisade mot varandra och fnissade nöjt i takt med julmusiken i bakgrunden.. Typ.

Igår blev jag klar med alla julklappar. Trodde jag. Jag har fortfarande en kvar att köpa till pappa. Mamma mia. Jag avskyr Gränby centrum dagen innan julafton! Igår höll jag på att bryta ihop.

Dagens schema:
- Vänta på älsklingen som är hos husläkaren (tusse då..)
- Åka iväg och trängas på GC
- Ta bilen med alla julklappar till mamma och Roger i Lövstalöt
- M Y S A!

Kommentarer
Postat av: elin

god jul hjärtat :* hoppas att du får en underbar julafton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback