GRANEN

Jullov! Jag har varit jättedålig hela veckan med läkarbesök och annat mindre kul. Ändå klingar det lika bra när jag säger det. Jullov! Att vara helt ledig till den 12:e januari, i hela 25 dagar, känns inte fel någonstans.
Att också få en massa presenter, fira att man har överlevt ett år till (haha) och gosa med sin älskling höjer mysfaktorn ett par snäpp till.

Ikväll ska jag vänta hemma på Simon som ska på julfest med laget......... När man har varit tillsammans med någon lite längre låtsas man antingen sova och tänker "åh nej, stick! Och fy.. Stäng munnen! Du luktar ILLA!" när han kommer hem efter krogen, eller så.. Never mind.

Jag klädde förresten julgranen igår! Ni ska få se en bild senare, så fin och ståtlig är den. Bara svarta och silvriga kulor, vissa med glitter. Närmare hundra stycken och ingenting annat. Inget glitter, inga smällkarameller, inga tomtar och inget fult "charmigt" pynt gjort av mig själv eller Gustav.
Simon såg nöjd ut och tänkte nog "det där är min tjej, det" när jag stolt poserade framför resultatet. Med ett leende från det ena örat till det andra.

Kiss and hug!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Jag har också vart sjuk. i flera veckor nu!

Hoppas du får en jättebra och avslappnande ledighet och en bra jul!

Postat av: Elin

Stackare, precis som mig. Jag har aldrig varit såhär Mycket sjuk någon höst!



Detsamma. :) God jul och gott nytt år!

2009-12-18 @ 17:15:28
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback